Logosmall

Verzenden & retourneren

Verzending

Let op: Shopdepot is vanaf vrijdag 26-06-2020 tot en met vrijdag 03-07-2020 gesloten. Bestelling worden in deze week niet uitgeleverd. Let extra goed op de levertijden aangegeven op de productpagina en in de winkelwagen. Vanaf maandag 6 juli worden alle bestellingen zo snel mogelijk verwerkt. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip.

Shopdepot verzendt uw bestelling altijd zo snel mogelijk. De levertijd is afhankelijk van het product en zijn bij de verschillende producten vermeld. Uw bestelling wordt zo veel mogelijk in één keer verzonden, waardoor u de langste levertijd van de door u bestelde artikelen moet aanhouden. 

De verzending is gratis voor bestellingen vanaf €50 exclusief btw. Voor bestellingen onder de €50 rekenen wij €5,74 verzendkosten exclusief btw.

België + Duitsland
Wij verzenden ook naar België en Duitsland voor €6,20 per bestelling. De verzendkosten zijn hier ook gratis bij orders vanaf €50 exclusief btw. 

Luxemburg
Wij verzenden ook naar Luxemburg voor €12,95 per bestelling. De verzendkosten zijn hier gratis bij orders vanaf €500 exclusief btw. 

Palletzendingen. Bij grotere zendingen kan het zijn dat er voor een palletzending als verzendmethode gekozen wordt. Hiervan is de doorlooptijd 1 à 2 werkdagen.  

Retourneren
Consumenten kunnen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Als u een product wilt retourneren, kunt een een email sturen naar: [email protected] of contact opnemen door het contactformulier op deze website. U ontvangt dan binnen 2 dagen de instructies voor het retourneren. Na de aanmelding heeft u 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is. Er geldt een uitzondering voor maatwerk producten. Deze kunnen niet geretourneerd worden. Tevens gelden er voor zakelijke klanten andere retour regels. 

Klachten
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.




Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »
← Keer terug naar de backoffice    Let op: Shopdepot is gesloten van 29-06-2020 tot en met 05-07-2020. Bestellingen worden in deze week niet verzonden. Let extra goed op de levertijden aangegeven op de productpagina’s. Verbergen